Táto stránka používa cookies na poskytovanie služieb v súlade s Politikou ochrany osobných údajov. V prehliadači môžete určiť podmienky ukladania alebo prístupu k súborom cookies. Zistiť viac.
Reklamácie
Ak má zakúpený tovar vadu alebo prišiel poškodený, treba ho reklamovať. Nezabudnite uviesť čo najviac podrobností o vade, aby sme mohli na Vašu sťažnosť rýchlo odpovedať.
Aby sme Vám uľahčili priebeh podávania reklamácie, pripravili sme pre Vás dve možnosti – vyberte si tú, ktorá Vám najviac vyhovuje.
Prvá možnosť - reklamácia na predajnom mieste
Reklamujte výrobok na predajnom mieste
Reklamáciu môžete podať na predajnom mieste, kde ste si zakúpený tovar vyzdvihli. V takom prípade formulár za Vás vyplní jeho zamestnanec.
Počkajte na kontakt s naším konzultantom
Po preskúmaní reklamácie Vás budeme kontaktovať za účelom dohodnutia podrobnosti ohľadom prípadného prevzatia poškodeného tovaru. Náš konzultant zabezpečí kuriéra, ktorý vyzdvihne zásielku na mieste, ktoré Vám vyhovuje.
Tovar riadne zabaľte
Ak si reklamácia vyžaduje opravu v našom servisnom stredisku, pripravte zásielku pre kuriéra. V prípade bicyklov odporúčame ich zabaliť do pôvodnej kartónovej krabice spolu so zaisteniami.
Overenie zásielky
Po doručení zásielky do nášho skladu overíme stav výrobku a na základe toho určíme ďalší postup.
Druhá možnosť - reklamácia prostredníctvom formulára
Vyplňte formulár
Vyplňte formulár s presným popisom povahy vady alebo poškodenia. Vo formulári nezabudnite uviesť rovnaké kontaktné údaje ako pri zadávaní objednávky.
Počkajte na kontakt s naším konzultantom
Po preskúmaní reklamácie Vás budeme kontaktovať za účelom dohodnutia podrobnosti ohľadom prípadného prevzatia poškodeného tovaru. Náš konzultant zabezpečí kuriéra, ktorý vyzdvihne zásielku na mieste, ktoré Vám vyhovuje.
Tovar riadne zabaľte
Ak si reklamácia vyžaduje opravu v našom servisnom stredisku, pripravte zásielku pre kuriéra. V prípade bicyklov odporúčame ich zabaliť do pôvodnej kartónovej krabice spolu so zaisteniami.
Overenie zásielky
Po doručení zásielky do nášho skladu overíme stav výrobku a na základe toho určíme ďalší postup.