Reklamácie

Ak má zakúpený tovar vadu alebo prišiel poškodený, treba ho reklamovať. Nezabudnite uviesť čo najviac podrobností o vade, aby sme mohli na Vašu sťažnosť rýchlo odpovedať.

Aby sme Vám uľahčili priebeh podávania reklamácie, pripravili sme pre Vás dve možnosti – vyberte si tú, ktorá Vám najviac vyhovuje.

Prvá možnosť - reklamácia na predajnom mieste

1

Reklamujte výrobok na predajnom mieste

Reklamáciu môžete podať na predajnom mieste, kde ste si zakúpený tovar vyzdvihli. V takom prípade formulár za Vás vyplní jeho zamestnanec.

2

Počkajte na kontakt s naším konzultantom

Po preskúmaní reklamácie Vás budeme kontaktovať za účelom dohodnutia podrobnosti ohľadom prípadného prevzatia poškodeného tovaru. Náš konzultant zabezpečí kuriéra, ktorý vyzdvihne zásielku na mieste, ktoré Vám vyhovuje.

3

Tovar riadne zabaľte

Ak si reklamácia vyžaduje opravu v našom servisnom stredisku, pripravte zásielku pre kuriéra. V prípade bicyklov odporúčame ich zabaliť do pôvodnej kartónovej krabice spolu so zaisteniami.

4

Overenie zásielky

Po doručení zásielky do nášho skladu overíme stav výrobku a na základe toho určíme ďalší postup.

Druhá možnosť - reklamácia prostredníctvom formulára

1

Vyplňte formulár

Vyplňte formulár s presným popisom povahy vady alebo poškodenia. Vo formulári nezabudnite uviesť rovnaké kontaktné údaje ako pri zadávaní objednávky.

2

Počkajte na kontakt s naším konzultantom

Po preskúmaní reklamácie Vás budeme kontaktovať za účelom dohodnutia podrobnosti ohľadom prípadného prevzatia poškodeného tovaru. Náš konzultant zabezpečí kuriéra, ktorý vyzdvihne zásielku na mieste, ktoré Vám vyhovuje.

3

Tovar riadne zabaľte

Ak si reklamácia vyžaduje opravu v našom servisnom stredisku, pripravte zásielku pre kuriéra. V prípade bicyklov odporúčame ich zabaliť do pôvodnej kartónovej krabice spolu so zaisteniami.

4

Overenie zásielky

Po doručení zásielky do nášho skladu overíme stav výrobku a na základe toho určíme ďalší postup.

To Top